Bildet mitt
Dette er bloggen til det fortsatt ukjente rockebandet Zacharias. Gitarist, vokalist og blogger Mats William skriver om ting som skjer i hans og bandets liv og virke. Bandet består av: Sindre Sannes: (Gitar, vokal) Håkon Øyen: (Bass, vokal) Mats William Wennerberg: (Gitar, vokal) Mats Jakob Nesmann: (Trommer)

torsdag 22. oktober 2009

Det er gøy å spille i band.

I dag hadde klassen vår huskonsert. Sindre spilte kassegitar og sang sammen med ei jente i klassen, Håkon spilte både bass og orgel, rhodes og piano på diverse innslag, og Mats Jakob spilte på trommene (batteriet) på et par sanger. Jeg var med å spille gitar på "A lovestory" av Thomas Dybdahl. Jeg skulle spille slide-solo (sånn fingerbøll man har på fingeren) men glemte å ta den på, så måtte bare finne på noe. Sånn er det av og til.

I morra skal jeg ha interpret på skolen. Se tidligere blogg for forklaring. Der skal jeg spille "Glósoli" av Sigur Rôs. Det er gøtta i bandet som skal spille med meg. Tror det blir nokså stilig, må synge selv, så det blir spennende. Eller spenstig, om du vil.

Ellers har vi en konsert i boks i Kristiansand på tirsdag 24. november, så sett av datoen. Vi kommer til å varme opp for et band du garantert har hørt om. Hvis du klarer å gjette hvem det er, skriv det på en mail, sende det til, Norge Rundt, Nrk Hordaland, 5020 Bergen. Eller til:
zachariasband@gmail.com. Hvem vet, kanskje det vanker en premie?


Her er et bilde av en flygehjelm jeg fant på veskantmarkedet.
Stiligper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Fresh hitcounter