Bildet mitt
Dette er bloggen til det fortsatt ukjente rockebandet Zacharias. Gitarist, vokalist og blogger Mats William skriver om ting som skjer i hans og bandets liv og virke. Bandet består av: Sindre Sannes: (Gitar, vokal) Håkon Øyen: (Bass, vokal) Mats William Wennerberg: (Gitar, vokal) Mats Jakob Nesmann: (Trommer)

tirsdag 6. oktober 2009

Zachariasblogg #12

Nå har det gått en hel uke siden sist.

Vi har vært på Voss og kommet hjem etter det. Guttene i klassen bestemte seg for å få bart, og Mathias, Lasse og Nicolai fikk et godt resultat. Kunst. Vi var på museum og fikk enda flere dansetimer og mer undervisning om folkemusikk. Jeg kjøpte seljefløyte laget av selveste Steinar Ofsdal og en kort innføringstime. Så hvis noen vil høre "Hurra for deg" i naturtone-skala i E på seljefløyte, er det bare å si ifra.

Etter jeg kom hjem, fant jeg ut at min søster, svoger, niese og nevø var i byen. Det var trivelig.

I morra skal vi i møte med en bookingmanager, så forhåpentligvis blir det mye spilling på oss etterhvert. Vi følger selvfølgelig denne saken videre på zachariasbloggen!

Lasse fikk bart på Voss.

Det gjorde Nicolai også.

Til røykere der ute.

Mats fant en rar rot på museet.

Gammel gård, museet på Voss.

Fin natur på Voss.

Min nydelige niese og min nye, nydelige nevø.

1 kommentar:

Følgere

Fresh hitcounter