Bildet mitt
Dette er bloggen til det fortsatt ukjente rockebandet Zacharias. Gitarist, vokalist og blogger Mats William skriver om ting som skjer i hans og bandets liv og virke. Bandet består av: Sindre Sannes: (Gitar, vokal) Håkon Øyen: (Bass, vokal) Mats William Wennerberg: (Gitar, vokal) Mats Jakob Nesmann: (Trommer)

onsdag 28. oktober 2009

Et hyggelig dag med et hyggelig besøk.

I dag er det onsdag.

På skolen jeg går på er onsdagen studiedag. I dag studerte jeg hvordan å lage en god omelett, hvordan å slappe av å se på "The Office", og hvordan å ha et koslig besøk.

Vi tar det i rekkefølge. Jeg kjøpte ei pakke firstprice egg for en stund tilbake og oppdaget til min forskrekkelse at de var gått ut på dato, og det fortsatt ca 15 egg igjen. Så da måtte jeg ty til nye midler, og lagde omelett. Den ble god. Jeg stekte først litt beiken (var det ikke sånn det skulle skrives på ny fornorsket måte?), deretter helte jeg i blandingen med fire eller fem egg, sjampinjong (også fornorsket) og ost. Stekte en stund på ene siden, brettet den deretter i to til den var gjennomstekt og osten var smeltet. Jeg skar meg tre brødskiver og smørte på smør, ketsjup (fornorsket) og rømmedressing. Og vips: et herremåltid!

Ikke forvent oppskrifter på hvert blogginnlegg, men det kan forekomme i framtiden også.

Så: "The Office". Jeg er veldig fan av Ricky Gervais, både "The Office", "Ricky Gervais Show" og stå opp-opptrednene (fornorsket) hans, så har vært litt skeptisk til den amerikanske utgaven. Men jeg bestemte meg for å gi det en sjangse. Jeg ble ikke skuffet, det er utrolig bra! Jeg sitter og ler for meg selv med mac'en i fanget, og livet er godt.

Så til siste segment: Jeg inviterte kjæresten min Miriam, Nicolai fra Graham Field og klassen (se tidligere blogginnlegg) og kjæresten hans Marthe, og Inger Lise, kjæresten til Sindre som ikke kunne komme. Vi spiste brownies og is og drakk te og snakket om livet og gamle lærere og jentene pratet om skåons (fornorsket) mens Nicolai og jeg så på gitarforsterkere på internettet. Det var veldig hyggelig. Her er noen bilder som bevitner at det er sant. Jeg har fått en app som heter ToyCam, så fra nå av blir det nok mange hippe effekter på bildene.

Marthe, Miriam og Inger Lise koser seg med solo i sofaen.


Nicolai og jeg koser oss med solo i stolene.


Scene of the crime (forengelsket).


På snarlig gjenles.
Mats W.W.

1 kommentar:

  1. Savner portrettbildene av Miriam, men ellers en nydelig blogg!

    SvarSlett

Følgere

Fresh hitcounter