Bildet mitt
Dette er bloggen til det fortsatt ukjente rockebandet Zacharias. Gitarist, vokalist og blogger Mats William skriver om ting som skjer i hans og bandets liv og virke. Bandet består av: Sindre Sannes: (Gitar, vokal) Håkon Øyen: (Bass, vokal) Mats William Wennerberg: (Gitar, vokal) Mats Jakob Nesmann: (Trommer)

mandag 2. november 2009

Helga er over...

...for denne gang.

På torsdag kveld var jeg og Mats Jakob og noen andre fra skolen på konsert med det veldig kule stavangerbandet Cocky Champion. Det var en sær blanding av rock og jazz de selv kaller "happy hardcore". Utrolig spennende, vil spesielt trekke fram en utrolig kul jentevokal og dyktig trommis. QOOLT!

Creds for å selge t-skjorter og truser med Cocky Champion-logo på.

Miriam hadde besøk av broren i helga, og sammen med Inger Lise var vi rundt på diverse loppemarkeder og liknende på lørdag. Miriam tok iPhonen min ganske tidlig, så vedlagt følger en bitteliten bildeserie av henne, tatt på iPhone med ToyCam-app. Dette er noen av tingene vi fant på loppiz:
Høst i Oslo på vei til loppis.

Høst i Oslo på vei til loppis med (f.v) Inger Lise, meg og Miriams lillebror John Håvard.

Pynteting Miriam liker å finne.

Personlig synes jeg hun er riktig så begavet i fotografi.

Etter en lang tur rundt i Oslo fant vi veien hjem igjen og lagde dritgod hjemmelagd pizza som Sindre kom og spiste.
Miriam og Inger Lise, perfekte husmødre.

Vi så på tv resten av kvelden og fant plutselig "The Shining", eller "Ondskapens Hotell", om du vil på en obskur kanal, og kom på at det var halloween så vi måtte se den. Jeg er av prinsipp en motstander av halloween, men filmen var veldig kul. Miriam, som er en sart sjel, ble redd og gikk og la seg. Happy Halloween.

Morgenen etter var det frükost oppe hos Miriam og Inger Lise, sånn så det ut. DIGGZ!
Ostesmørbrød med pesto, noen med tomat, spekeskinke on the side.

(f.v.) Inger Lise, mïch, John Håvard rundt frokostbordet.


Hils.

1 kommentar:

Følgere

Fresh hitcounter