Bildet mitt
Dette er bloggen til det fortsatt ukjente rockebandet Zacharias. Gitarist, vokalist og blogger Mats William skriver om ting som skjer i hans og bandets liv og virke. Bandet består av: Sindre Sannes: (Gitar, vokal) Håkon Øyen: (Bass, vokal) Mats William Wennerberg: (Gitar, vokal) Mats Jakob Nesmann: (Trommer)

mandag 9. november 2009

Little miss Philippines Norway 2009

Mye har skjedd denne helga. På fredag gikk jeg opp for å spise frokost hos Miriam. Vi lagde egg og bacon. Jeg fikk låne forkle av Miriam så det ikke skulle sprute fett fra panna. God følelse.

Etterpå var det duket for interpret på skolen. Der skulle jeg styre lyd, så Mats Jakob, Håkon og jeg lagde tape-barter.
Mats Jakob med sin "Musketeer".

Håkon med "random lang bart".

Min egen "Connoisseur".


Så, til det sykeste som har hendt meg på lenge. På lørdag styrte jeg lyd på Little Miss Philippines Norway 2009. Det var fantastisk og forderdelig på en gang. Konfransierene byttet på å snakke engelsk og filippinsk og av og til norsk, og det var et kulturelt mangfold uten sidestykke. Ingen ting er som å se fem-, seksårgamle filippinske jenter vrikke seg sensuelt til Black Eyed Peas. Fytti rakker'n. Jeg er tom for ord, så her kommer bildeserien. Beklager dårlig bildekvalitet.

Alt er klart for en strålende aften fra bak miksepulten.

Mr. JV fra New York sang "This is the moment" fra Jekyll and Hyde til deltakerne da de kom fram for siste gang på scenen.


Her har vi den heldige vinneren, nummer 4. Hun vant forøvrig også tittelen "best talent", til tross for at hun sang "The sun will come out tomorrow" i feil toneart i forhold til den stakkars pianisten. Gratulerer.

Forresten er konserten i Kristiansand 24. november avlyst fordi de vi skulle varme opp for, Pony The Pirate, ikke var ferdige med plata til da. Men satser på å få til noe seinere med dem heller.

Hiv o'hoy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Fresh hitcounter