Bildet mitt
Dette er bloggen til det fortsatt ukjente rockebandet Zacharias. Gitarist, vokalist og blogger Mats William skriver om ting som skjer i hans og bandets liv og virke. Bandet består av: Sindre Sannes: (Gitar, vokal) Håkon Øyen: (Bass, vokal) Mats William Wennerberg: (Gitar, vokal) Mats Jakob Nesmann: (Trommer)

torsdag 5. november 2009

Semesterfest og konsert.

På tirsdag var det semesterfest på skolen. Det begynte som en koselig middag med alle studentene og endte opp i grand prix-extravagaza. Vi ble delt inn i grupper og skulle øve inn sanger, mens et band skulle spille. Mats Jakob spilte i bandet, mens vi andre slapp ikke like billig unna. Min gruppe framførte "Love, shine a light", med medfølgende dansetrinn, mens Sindre gjorde det samme med "Waterloo", og Håkon prøvde å gjøre det samme med vår alles kjære "Fairytale". Håkon endte opp med å danse en merkelig blanding av fugledansen og halling, men det var absolut høy underholdningsverdi likevel.

Her er bilde av Sindre og Nicolay som aner fred og ingen fare under middagen.

På onsdagen spilte noen folk fra skolen fotball. Det snødde og var iskaldt, men alle var ved godt mot. Jeg spilte én kamp på seks minutter, så var jeg ferdig. Jeg klarte å innhalere ca en fjerdedel av luften jeg trengte og ble kvalm. Så jeg gikk hjem. Dårlig stemning.

Senere samme dag var jeg på konsert på Subcafé, hvor Pica Pica og Ingvild Østgård spilte. Begge opptrednene var helt utrolige, Pica Picas myspace kan skjekkes ut HER, og det anbefales på det sterkeste. Utrolig fin musikk! Ingvild Østgård hadde jeg hørt før, og Lars Even som jeg bor med spilte for henne. Det gjorde også Alwin, som også spiller i Benea Reach, som jeg jeg gikk i klasse med i fjor. Sjekk ut HER. Do it. Etterpå lurte jeg med meg en haug av nordlendinger hjem, deriblandt nevnte Ingvild Østgård og Alwin.

Pica Pica. Stemningsmusikk.

Ingvild Østgård. Også stemningsmusikk. Flink!


Lars Even og Ingvild. Han spilte fint selv om han bare hadde to trommer med seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Fresh hitcounter