Bildet mitt
Dette er bloggen til det fortsatt ukjente rockebandet Zacharias. Gitarist, vokalist og blogger Mats William skriver om ting som skjer i hans og bandets liv og virke. Bandet består av: Sindre Sannes: (Gitar, vokal) Håkon Øyen: (Bass, vokal) Mats William Wennerberg: (Gitar, vokal) Mats Jakob Nesmann: (Trommer)

torsdag 19. november 2009

Oi! Over en uke!

Ja, alle sammen, det har gått godt over en uke, selvfølgelig ikke godt nok. Jeg tar selvkritikk, legger meg flat.

Vi har hatt "studieuke" på skolen, så det har ikke skjedd så mye, jeg har spilt mye gitar og sett på tv-serier. Nok om det.

I helga var jeg på loppemarked nok en gang. Jeg fant en fin bag og et vadmelsslips.(?)
Mens vi venta på T-banen, fant jeg dette skrevet på en billettautomat:
Om jeg enig eller ikke, vil jeg ikke uttale meg om.

Nicolai, en ny venn som heter Henrik og jeg "modda" den ene gitaren min. Det vil si at vi oppgraderte den. Vi satt inn en ny mikrofon og fiksa litt på strengefestet. Det var skummelt, for vi måtte bore i gitaren. Det var som å se ungen sin bli operert. Jeg visste at han ikke kunne føle smerte, for han var under narkose, men jeg var redd for at noe skulle gå galt. Heldigvis lå han i Henrik og Nicolais kyndige hender og det gikk veldig fint. Det så slik ut.
Skissa til Henrik som var starten for det hele.

Sånn ser en naken Fender Telecaster

Her er den nye mikrofonen på, nærmest halsen.

De er jo søte, da...


Til helga skal vi til Kristiansand en tur og spille inn litt skisser i studio. I tillegg skal jeg spille med et funkband jeg spiller i, Extention, i Lyngdal. Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Fresh hitcounter