Bildet mitt
Dette er bloggen til det fortsatt ukjente rockebandet Zacharias. Gitarist, vokalist og blogger Mats William skriver om ting som skjer i hans og bandets liv og virke. Bandet består av: Sindre Sannes: (Gitar, vokal) Håkon Øyen: (Bass, vokal) Mats William Wennerberg: (Gitar, vokal) Mats Jakob Nesmann: (Trommer)

mandag 28. september 2009

Zachariasblogg #11

Hey, hopp, alle Zachariasjunkies!

Mye har skjedd siden sist, blandt annet har vi spilt en kjempegøy konsert på Verkstedet med Graham Field. Fine gutter, og kult band. Takk til alle som kom, vi elsker dere alle sammen.<3

Her er ett bilde av Nicolay, vokalist og gitarist i Graham Field, og ikke minst en god klassekamerat. Se så zøt han er!

I går tok vi toget til Voss med klassen, hvor vi skal tilbringe en hel uke på Ole Bull Akademiet. Her lærer vi om folkemusikk, folkedans og folkemusikkinnstrumenter. Vi har hatt en lang dag, fra klokka ni til nå, klokka ni, med ikke for mange pauser. Det siste som skjedde var en lang dansesession med bygdedans. God stemning, det skal være sikkert og visst. Det var mye snurring, noe jeg tydeligvis ikke taklet særlig bra, jeg ble kjempesvimmel og trynte. Da rommet stoppet, oppdaget jeg at alle så på meg. Pinlig.

Her er ett bilde av klassen som er klare til å ta nok en runde med dansing. I forgrunden ser vi Mats Jakob.


Snakkes!

1 kommentar:

Følgere

Fresh hitcounter