Bildet mitt
Dette er bloggen til det fortsatt ukjente rockebandet Zacharias. Gitarist, vokalist og blogger Mats William skriver om ting som skjer i hans og bandets liv og virke. Bandet består av: Sindre Sannes: (Gitar, vokal) Håkon Øyen: (Bass, vokal) Mats William Wennerberg: (Gitar, vokal) Mats Jakob Nesmann: (Trommer)

fredag 25. september 2009

Zachariasblogg #10

Om to konserter


Jeg hadde så mye på hjertet forrige gang at jeg rent glemte å fortelle om den fantastiske konserten jeg var på onsdag kveld! Efterklang, et dansk indie-elektronika-kozeorkester som hadde en helt utrolig formidlingsevne og tilstedeværelse på scenen i tillegg til fantastisk musikk! Mye av musikken deres ligger på efterklang.net, og kan absolutt anbefales å oppleve de in consert hvis man får kjangsen til det!

Dette var det ene, uklare bildet jeg tok med iPhonen min, så jeg legger ved et annet bilde av dem, så alle kan se hvor fine de er!

Kjæresten min syntes jeg lignet på vokalisten, han med sløyfa. Da gjør jeg vel det, da.

Kom å finn det ut selv, davel, ikveld på Verkstedet, Oslo, hvor Graham Field og Zacharias ordner en helaftens musikkveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Fresh hitcounter