Bildet mitt
Dette er bloggen til det fortsatt ukjente rockebandet Zacharias. Gitarist, vokalist og blogger Mats William skriver om ting som skjer i hans og bandets liv og virke. Bandet består av: Sindre Sannes: (Gitar, vokal) Håkon Øyen: (Bass, vokal) Mats William Wennerberg: (Gitar, vokal) Mats Jakob Nesmann: (Trommer)

fredag 4. september 2009

Zachariasblogg #2



I dag var vi fire go'gøtta på kino; "Inglourious Basterds" av Quentin Tarantino. Det var sykt stas, og alle var gira etterpå. Vi hadde en skikkelig guttekveld, vi fire, med frossenpizza og det beste viasat 4 har å by på.

Her er noen bilder av Sindre, Mats Jakob og meg som er i hundre etter en amzing film, mens vi hører på John Scofield. Håkon ble plukka opp av kjæresten og forsvant. Mange vil kanskje reagere på min bekledning (det nederste) og tro at jeg har kledd meg ut i anledning krigsfilm. Jeg kan avkrefte de ryktene.

















1 kommentar:

Følgere

Fresh hitcounter