Bildet mitt
Dette er bloggen til det fortsatt ukjente rockebandet Zacharias. Gitarist, vokalist og blogger Mats William skriver om ting som skjer i hans og bandets liv og virke. Bandet består av: Sindre Sannes: (Gitar, vokal) Håkon Øyen: (Bass, vokal) Mats William Wennerberg: (Gitar, vokal) Mats Jakob Nesmann: (Trommer)

tirsdag 8. september 2009

Zachariasblogg #4

Hiv o'Hoy!

I dag hadde klassen vår huskonsert. Vi spilte to av våre sanger, var band for Jan Tore (han til høyre for Håkon på bildet lenger nede), i tillegg til at de tre andre spilte to Knut Reiersrudlåter, og Håkon og Mats Jakob spiller i "flinkisbandet" Diegel som også dro en råflott låt. Jeg skulle selvfølgelig tatt masse bilder, men jeg var opptatt med å presentere alle numrene. Pluss at jeg glemte det. Fortsatt urutinert blogger som ikke skjønner man må være på hogget HELE tiden!

I morra og på torsdag skal alle gøtta hver for seg prøvespille på skolen for å komme inn på jazz-improkurset på skolen. Det blir spennende å se hvem som kommer inn. Mats Jakob er eneste trommis som har søkt, så det blir ikke så spennende, men for oss andre blir det kniven på strupen.

Ellers er det bare å stikke innom www.myspace.com/zachariasband og skjekke ut de tre låtene fra plata som ligger der!

På snarlig gjensyn.

Jeg legger ved et bilde fra et intervju i Fædrelandsvennen i fjor da vi spilte på Fjellparkfestivalen i Flekkefjord. Se så søte vi er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Fresh hitcounter