Bildet mitt
Dette er bloggen til det fortsatt ukjente rockebandet Zacharias. Gitarist, vokalist og blogger Mats William skriver om ting som skjer i hans og bandets liv og virke. Bandet består av: Sindre Sannes: (Gitar, vokal) Håkon Øyen: (Bass, vokal) Mats William Wennerberg: (Gitar, vokal) Mats Jakob Nesmann: (Trommer)

tirsdag 15. september 2009

Zachariasblogg #6

Grønland by night.

I dag gikk Sindre, Mats og jeg på improteater med teatergruppa "Borgarting" som spiller på Dattera til Hagen på Grønland i Oslo annenhver tirsdag. Det var utrolig gøy, og vi lo masse. Gooood stemning, hvis det er lov å si.

Jeg tenkte kanskje jeg skulle tipse om et band jeg hørt på ganske mye det siste halvåret. De er fra Island (som mange andre hippe band er ifra for tida) og heter "Múm". Et trivelig elektronikaorkester med sans for gode melodier, som en ekte musikkanmelder ville sagt. Tror alt de har ligger på Spotify, for eksempel, anbefaler særlig det siste albumet "Go Go Smear The Poison Ivy". Veldig hipp musikk for piker og gutter i alle aldre.

Múm er altså mitt musikktips i dag. Sjekk ut, sjekk ut!

mum_promo_splash-sm.jpg


Jabba-dabba-hut!

2 kommentarer:

  1. Dere gøtta er så kulturelle altså.. Improteater høres skikkelig gøy ut!

    SvarSlett
  2. Mmm. Sjekk ut "finally we are no one"plata, K/half noise e nydelig.

    SvarSlett

Følgere

Fresh hitcounter