Bildet mitt
Dette er bloggen til det fortsatt ukjente rockebandet Zacharias. Gitarist, vokalist og blogger Mats William skriver om ting som skjer i hans og bandets liv og virke. Bandet består av: Sindre Sannes: (Gitar, vokal) Håkon Øyen: (Bass, vokal) Mats William Wennerberg: (Gitar, vokal) Mats Jakob Nesmann: (Trommer)

fredag 18. september 2009

Zachariasblogg #7

Hjem, kjære hjem.

I dag drar jeg hjem for å overvære Fars 50-årsdag på lørdag og min lille nevøs dåp på søndag. Det blir nok en heidundrende helg, med ti timer buss tilsammen. Hipp hipp hipp:

Sindre jobber som vanlig med å booke oss nye jobber, og får stadig spennende svar, men det får dere selvfølgelig en oppdatering på etterhvert.

Jeg har lyst til å komme med en ny musikkanbefaling. Denne dama kom jeg over tilfeldigvis en gang jeg satt i vår nå solgte campingvogn og så på "Svisj". Jeg innser at det ikke høres særlig romantisk ut, men det var det altså. Stemmen, melodiene, videoen og låten generelt traff meg rett i hjertet. Sangen jeg hørte var "Cheater's Armoury" av Hanne Hukkelberg. Da jeg kom hjem, var det rett inn på iTunes og kjøpe begge platene hennes som lå der. Nå, i denne Spotifytidsalderen, er det selfølgelig mulig å høre begge de, pluss det nye hun slapp i år. Fantastisk artist og låtskriver i kryssningspunktet mellom jazz, pop, singer-songwriter og alternativ musikk.

Sjekk ut, sjekk ut: Hanne Hukkelberg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Fresh hitcounter