Bildet mitt
Dette er bloggen til det fortsatt ukjente rockebandet Zacharias. Gitarist, vokalist og blogger Mats William skriver om ting som skjer i hans og bandets liv og virke. Bandet består av: Sindre Sannes: (Gitar, vokal) Håkon Øyen: (Bass, vokal) Mats William Wennerberg: (Gitar, vokal) Mats Jakob Nesmann: (Trommer)

onsdag 23. september 2009

Zachariasblogg #9

Hipp, hei, hopp, og masse på hjertet!

I går kveld dro jeg til den andre sida byen for å være med mine yndlingsgutter, Sindre, Mats Jakob og Håkon (i tilfeldig rekkefølge).

Vi koste oss, smakte på forskjellige ølsorter en kompis hadde med seg fra The Americas. Blandt annet denne rakker'n:
"Irish Death" havnet på de flestes førsteplass for mye og god smak. Jeg syntes den var alt for sterk, og det ble snart tydelig at jeg representerte både jentene, de homofile og avholdsfolket når jeg gang på gang syntes brygget smakte for mye. Menmen. Sånn er livet.

Etter dette spilte vi nok en gang SuperSmash på Nintendo64, mens vi lyttet til Mastodons "Crack The Skye" på LP.



Da lommeturet slo tre var det sengetid, og jeg sov overraskende godt på Mats Jakobs oppslagbare pinneseng.

Alle gøtta spiste felles frokost dagen etter, det var utrolig koselig, men litt rølpete. Men jeg vet ikke hvor rølpete det var, når alt kommer til alt. Vi spiste ferdig oppskåret grovbrød, drakk melk og så på "The Simpsons".


Etter en lang frokost og flere kopper kaffe, dro vi mot trikken for å dra til skolen å øve. Det var en utrolig bra øvelse, ting satt som det skulle, Mats Jakob hadde med seg metronom, så vi fikk satt tempo på alle låtene, og vi er så sykt klare for konserten @ Verkstedet på fredag! Bare se selv!

Håkon prøver å bli kvitt "pusestempelet", og har senket bassen.

Oneliner: "Hørt om gutten som spilte gitar fordi han var streng?"

Mats Jakob er 2 qool 4 posing.

Robocop/musiker.

2 kommentarer:

  1. For noen gutter! eg liker dere kjempegodt :)
    GLEDER MEG SYKT TIL KONSERTEN PÅ FREDAG!

    SvarSlett

Følgere

Fresh hitcounter