Bildet mitt
Dette er bloggen til det fortsatt ukjente rockebandet Zacharias. Gitarist, vokalist og blogger Mats William skriver om ting som skjer i hans og bandets liv og virke. Bandet består av: Sindre Sannes: (Gitar, vokal) Håkon Øyen: (Bass, vokal) Mats William Wennerberg: (Gitar, vokal) Mats Jakob Nesmann: (Trommer)

mandag 21. september 2009

Zachariasblogg #8

Heyhey, hallå!

I dag hadde vi øvelse med Zacharias, og det var kjempegøy. Vi var produktive og hadde masse idéer vi fikk satt sammen. Så snart kommer det nye ting, hipp hurra!

Jeg var hjemme i helga i Fars 50årslag, og jeg red på rodeookse og hoppet på borrelåsvegg.
Etter jeg kom tilbake til Oslo har jeg sett mye på Monthy Python's Flying Circus Season 2. En gyllen sesong med både "The Spanish Inquisition" og "The Ministry Of Silly Walks".

I morra skal gøtta samles igjen på kveldstid og sikkert prate om gamle dager, sitere "Family Guy", og diskutere gleden over smakfulle akkordprogresjoner og skjeve rytmer.

Minner forresten om konserten fredag kveld sammen med Graham Field. Det blir gøygøygøy!

Hils!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Fresh hitcounter